خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و تالیا
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ ایرانسل بانک ملت شارژ ایرانسل بانک ملت شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ مستقیم ایرانسل

ولی شارژ ایرانسل بانک ملت وایمکس چی
لایک 1 شارژ ایرانسل بانک ملت
3. محتوایی كه به اساس جمهوری شارژ ایرانسل بانک ملت اسلامی ایران لطمه وارد كند ( بند 1 ماده 6 قانون مطبوعات)
با سلام شارژ ایرانسل بانک ملت
• قطع تقاضای مشترک : درصورتیکه شارژ ایرانسل بانک ملت مالک تلفن همراه با مراجعه به ادارات مشترکین 8گانه (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.
در مواردي كه تلفن همراه در اعمال شارژ ایرانسل بانک ملت مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، مسئوليتش بر عهده مشترك است. لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختيار اشخاص ديگر قرار ندهد.

8 شارژ ایرانسل بانک ملت 1
• بهترین سرویس مالی شارژ ایرانسل بانک ملت در ایران
با كنترل حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات شارژ ایرانسل بانک ملت مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد!
9- عدم وجود سيگنال مناسب شارژ ایرانسل بانک ملت آنتن در آن منطقه. No Network
ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری شارژ ایرانسل بانک ملت

4ماهش قطع بوده و از سرویس شارژ ایرانسل بانک ملت خارج شده.
شارژ ایرانسل بانک ملت
به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شارژ ایرانسل بانک ملت شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
17 شارژ ایرانسل بانک ملت تیر 1391

من وایمکس مبین نت دارم. ازهمون روز اول هم خوب کار نمی کرد ولی برادرم شارژ ایرانسل بانک ملت ایرانسل داره خیلی راضیه
سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شارژ ایرانسل بانک ملت شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.
روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای شارژ ایرانسل بانک ملت ایرانسل است.
آرتا شارژ ایرانسل بانک ملت
یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو شارژ ایرانسل بانک ملت به مبین تغییر بدم یا نه؟
تاریخ انقضاء هم پشت اغلب کارت های بانکی ذکرشده است. اگر شارژ ایرانسل بانک ملت روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و شارژ ایرانسل بانک ملت هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند.

خرید شارژ ایرانسل و شارژ ایرانسل بانک ملت همراه اول با کارت بانک توسعه تعاون
گرچه از اولین پیاده سازی سرویس کیف پول همراه در جهان تنها چند سال می گذرد، مزایای این سرویس موجب شده است که کاربران تلفن همراه به سرعت شروع به استفاده شارژ ایرانسل بانک ملت از خدمات آن نمایند.
با استفاده از خدمات این سایت می شارژ ایرانسل بانک ملت توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با مبالغ اعتباری
من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره شارژ ایرانسل بانک ملت هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره ..

در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، شارژ ایرانسل بانک ملت علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.
با شارژ ایرانسل بانک ملت سلام
برای شارژ ایرانسل بانک ملت نخستین بار در ایران...
شارژ ایرانسل بانک ملت
لایک شارژ ایرانسل بانک ملت 2

نوشته شده در ۷ شارژ ایرانسل بانک ملت خرداد ۱۳۹۱ توسط مدیریت
انتقال شارژ سیم کارت به سیم کارت همراه اول شارژ ایرانسل بانک ملت

آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها شارژ ایرانسل بانک ملت را لذت‌بخش‌تر می‌کند!
شارژ ایرانسل بانک ملت

در ادامه روند خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و شارژ ایرانسل بانک ملت کاربردهایخرید شارژ جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.

مبین‌نت: اپراتور مبین‌نت در اولین روز دسترسی شما تا قبل از وصل شدن حساب اصلی شما یک شارژ ایرانسل بانک ملت سرعت Demo به شما می‌دهد که یک مگابیت یا دومگابیت بر ثانیه (برای ۵۱۲ کیلوبیت به بالا) با پهنای باند ۱۲۸ مگابایت است و شما می‌توانید از آن تا وصل شدن سرویس خود استفاده کنید. مبین‌نت دارای تعرفه‌های گوناگونی در سرویس‌های خود است ولی چیزی به نام نامحدود وجود ندارد و همه سرویس‌ها دارای محدودیت هستند تا استفاده بیش از حد از سرویس نشود. سرعت‌های مختلف این اپراتور با نام‌های مختلف مشخص می‌شود و سرعت‌ها از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانبه (کاربران خانگی) تا ۲ مگابیت بر ثانبه ادامه دارد که هر یک دارای یک حجم پهنای‌باند مشخص هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. مبین‌نت دارای جشنواره فصلی یا اشتراک سالیانه است که شما با انتخاب آن یک مودم داخلی رایگان هدیه می‌گیرید. البته شرایط جشنواره با توجه به نیاز کاربر ممکن است مناسب باشد یا نباشد.
علی شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت بانک اقتصاد نوین
شارژ ایرانسل بانک ملت
تعرفه تهیه حجم شارژ ایرانسل بانک ملت ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی
شارز شارژ ایرانسل بانک ملت
مشکلات احتمالی شارژ ایرانسل بانک ملت پرداخت اینترنتی
3. انتشار یا در دسترس قراردادن محتویات آموزش دسترسی غیر مجاز، شنود غیر مجاز، جاسوسی رایانه ای، تحریف و اخلال در داده ها یا سیستم های رایانه ای و شارژ ایرانسل بانک ملت مخابراتی.( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)
من میخواستم adsl از شاتل بگیرم که گفتن خط شما شارژ ایرانسل بانک ملت pcm هستش و نمیشه!اصلا pcm ینی چی؟یکی بمن بگههههه؟؟
1.به سایت شارژ ایرانسل بانک ملت (www.emperatoor.net) مراجعه نمایید
• بخش پشتیبانی فروشندگان، هر هفت روز هفته از ساعت شارژ ایرانسل بانک ملت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، آماده ارائه خدمات به شما هستند. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید.
با این روش‌ها ۵% شارژ بیشتر شارژ ایرانسل بانک ملت می‌گیرید!
از این تاریخ مطلع شود. شارژ ایرانسل بانک ملت
ehsan شارژ ایرانسل بانک ملت
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شارژ ایرانسل بانک ملت شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانید

دسترسی به امکان خرید اعتبار در خارج از کشور از طریق اینتر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شارژنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
خریدشارژبانک ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه شارژ ایرانسل بانک ملت اول، ایرانسل، تالیا بانک سپه. خرید شارژ919. خرید شارژ ایرانسل از بانک سپه.
20،000 19.417 583 2 شارژ ایرانسل بانک ملت
(جدول شماره 2) شارژ ایرانسل بانک ملت
مواردی که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ شارژ ایرانسل بانک ملت نمی شود
سلام.من وایمکس ایرانسل دارم.عالیه.تنها مشکلش شارژ ایرانسل بانک ملت اینه که فیلم دانلود نمیکنه.ینی سرعتش واسه فیلم کمه.من نمیدونم اگه ایرانسل بده pa چرا همه میرن میخرن؟
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه شارژ ایرانسل بانک ملت کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد.
۳.از آهنگ پیشواز خود شارژ ایرانسل بانک ملت لذت ببرید!
خرید شارژ ایرانس همراه شارژ ایرانسل بانک ملت اول، ایرانسل، تالیا تالیا
لایک 4 شارژ ایرانسل بانک ملت

۱۲ درخواست تنظیمات GPRS (اینترنت شارژ ایرانسل بانک ملت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شارژ ایرانسل با کارت بانک صادرات
ارائه سرویس های فوق العاده شارژ ایرانسل بانک ملت در کنار پرداخت ها:

• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر شارژ ایرانسل بانک ملت توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل بانک ملت شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:
درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه شارژ ایرانسل بانک ملت جهانی اینترنت متصل باشید.

• شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر شارژ ایرانسل بانک ملت خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.
خرید شارژ ایرانسل و همراه اول با کارت بانک کارآفرین شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ919 شارژ ایرانسل بانک ملت
• سرعت شارژ ایرانسل بانک ملت و راحتی اینترنت
شارژ ایرانسل بانک ملت
3. سورنا می‌گوید: شارژ ایرانسل بانک ملت
میلاد شارژ ایرانسل بانک ملت
پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای شارژ ایرانسل بانک ملت ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد.
• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت شارژ ایرانسل بانک ملت نمایید.

سرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر شارژ ایرانسل بانک ملت از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده

لایک 0 شارژ ایرانسل بانک ملت
1. مراجعه حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت در شارژ ایرانسل بانک ملت تهران و ادارات مشترکین در سایر استانها
شارژ ایرانسل بانک ملت

3- خط توسط شركت مخابرات مسدود است يا سيم كارت شارژ ایرانسل بانک ملت به صورت غلط در گوشي نصب شده است. Sim Missing
ارائه سرویس های شارژ ایرانسل بانک ملت پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا
حالا منتظریم ببینیم کی از تهران میان بی اس جدید شارژ ایرانسل بانک ملت نصب کنند

• نیازی به شارژ ایرانسل بانک ملت مراجعه به ادارات ندارید.
احسان شارژ ایرانسل بانک ملت

برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال کنید.
[Yes/Ok]#رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ شارژ ایرانسل بانک ملت *
شارژ ایرانسل بانک ملت
علی شارژ ایرانسل بانک ملت از اهواز

ایجاد بستر شارژ ایرانسل بانک ملت ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
۵. شارژ ایرانسل بانک ملت نرم‌افزار همراه بانک
17 مرداد 1391 شارژ ایرانسل بانک ملت
برای استفاده از امکانات مختلف سرویس شارژ ایرانسل بانک ملت «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید.
شبکه توزیع شارژ ایرانسل بانک ملت خدمات جیرینگ
میخواستم بگم اگه شارژ ایرانسل بانک ملت میشه کلا وایمکس ایرانسل رو جم کنید جاش فقط همین مبین و ارائه کنید.
• ج) شارژ ایرانسل بانک ملت سوء استفاده از تلفن همراه
لایک 0 شارژ ایرانسل بانک ملت
7. تحریك نیروهای رزمنده یا اشخاصی كه به نحوی از انحاء در خدمت نیروهای مسلح هستند به عصیان، فرار، تسلیم یا عدم اجرای وظایف نظامی ( ماده شارژ ایرانسل بانک ملت 504 قانون مجازات اسلامی)
**** شارژ ایرانسل بانک ملت منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
27 شارژ ایرانسل بانک ملت مرداد 1391
از همه این حرفا بگزریم اگه جابه جا شدن واستون ضروری نیست دور شارژ ایرانسل بانک ملت وایمکس رو خط بکشید و adsl استفاده کنید

• ارسال شارژ ایرانسل بانک ملت پیام کوتاه برای خرید / حذف رایگان است.
شارژ ایرانسل بانک ملت
۲. پایانه‌های شارژ ایرانسل بانک ملت فروش (POS)ه
ممنون شارژ ایرانسل بانک ملت
سلام من رفتم شارژ بخرم رمز دوم هم داشتم هر بار که همه ی اطلاعات رو وارد می کردم آخرش می گفت شما مجاز شارژ ایرانسل بانک ملت به انجام این تراکنش نمی باشید چرا؟
۱۰ حذف تمامی خدمات پیامگیر ۷۰۰-۳-۱-۴ *۱۴۰*۳*۱*۴# شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
بدترین سرویس اینترنتی شارژ ایرانسل بانک ملت = وایمکس ایرانسل
8080 Port شارژ ایرانسل بانک ملت
لطفا توجه داشته باشید که لازم است شارژ ایرانسل بانک ملت مبلغ شارژ به ريال وارد شود.
لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک شارژ ایرانسل بانک ملت از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .
مبین نت دوست داریم شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
512 دارم با سرعت 20 دان میکنهالبته ت قبل تابستان هم شارژ ایرانسل بانک ملت سرعتش 100 بود ولی جدیدا اشغال شده.می خوام ایرانسل سفارش بدم.ازمن به شما نصیحت سراغ مبین نت نرید
شارژ ایرانسل بانک ملت
لایک 16 شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس شارژ ایرانسل بانک ملت «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
• برای دریافت شارژ ایرانسل بانک ملت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
نوشته‌های مرتبط شارژ ایرانسل بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
لایک شارژ ایرانسل بانک ملت 0
• تجهیزات کاغذی شارژ ایرانسل بانک ملت مورد نیاز نیست.

13 شارژ ایرانسل بانک ملت مرداد 1391
• مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از شارژ ایرانسل بانک ملت گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!
شارژ ایرانسل بانک ملت گسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانی
شارژ ایرانسل بانک ملت
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی شارژ ایرانسل بانک ملت !
هر آهنگ شارژ ایرانسل بانک ملت یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:
۲۱ طرح‌های تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱# شارژ ایرانسل بانک ملت
پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شارژ ایرانسل بانک ملت شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
۲۵ منوی شارژ ایرانسل بانک ملت اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#

شارژ ایرانسل بانک ملت
7 مرداد شارژ ایرانسل بانک ملت 1391
2- تلفن گویا( IVR) شارژ ایرانسل بانک ملت
نحوه دسترسی شارژ ایرانسل بانک ملت به اینترنت
شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
توی تعرفه شارژ ایرانسل بانک ملت آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
شارژ ایرانسل بانک ملت
نحوه خارج کردن شماره همراه اول شارژ ایرانسل بانک ملت از لیست سیاه
سفرهای درون خرید شارژ شهری و شارژ ایرانسل بانک ملت جلوگیری از خرید شارژ اتلاف انرژی
۲۰۴۸/۲۵۶ ۳ ۴۵۰,۰۰۰ شارژ ایرانسل بانک ملت


برای شروع یک پیام شارژ ایرانسل بانک ملت کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
o انعطاف پذيري زيرسيستم ها بدليل ارائه وب-سرويس براي دسترسي توسط سامانه هاي مورد نظر سازمان. شارژ ایرانسل بانک ملت
سلام دوستان من مبین نت 512 دارم مودم پشت بامی سرعت دانلودم شارژ ایرانسل بانک ملت میانگینش 65 66 میشه راضیم
شیراز شارژ ایرانسل بانک ملت
34 دیدگاه برای «راهنمای خرید اینترنتی شارژ ایرانسل بانک ملت شارژ»
شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ ایرانسل بانک ملت
ما شارژ ایرانسل بانک ملت
• یک کپی از کد اقتصادی شارژ ایرانسل بانک ملت ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ بانک ملی , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ ایرانسل , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارژ همراه اول , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک , سپه , تجارت , آنلاین , 919 , 935 ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: